tirsdag den 16. juni 2009

Kunsthåndværk fra Italien

Dette lille kors faldt jeg for den sidste dag, da vi var ude og gå i den lille by Taormina. Jeg ¨åtte altså bare eje det. Det var den sidste by på turen rundt. Det er lavet i Firenze.



Jeg havde også bestemt mig for at jeg ville have 2 nye salatskåle og det blev altså disse. De er fremstillet på Sicilienaf en lokal kunstner. Det var virkelig svært at vælge for der var mindst 1o butikker som solgte den slags keramik. Mandler og mandelvin kom også ned i kufferten. Der er jo ikke noget SCRAP i Italien så det blev en billig tur.

Posted by Picasa

2 kommentarer:

Ivo Serenthà sagde ...

Thanks for having introduced the art italy

Congratulations to your interesting blog and pictures included, I encourage you to photoblog http://photosphera01.spaces.live.com

Greetings from Italy

Marlow

Marianne1972 sagde ...

Taormina er en skøn by, dér har jeg også været. Det lyder som en skøn ferie dernede. Jeg forstår godt at du faldt for det lille kors. Det er kanon sødt. Knuz Marianne1972