tirsdag den 29. december 2009

Kort-kalender







Jeg er i gang med at forberede et kursus hos Love 2 Scrap den 14. januar 2010.
Smut over og se under kursus.

Det er en kalender i stil med disse søde kalenderbøger, der bliver lavet.
De kan bruges til at opbevare kort til alle de, der fortjener et kort.
Når jeg så har lavet et kort kan jeg gemme det her og holde øje med datoen.

Det er også en god gave til dem, der ikke selv laver kort.

Men de kan jo også bruges til ferieminder så som, billetter, kvitteringer, visitkort m.m. man får samlet når man rejser.

Jeg har rigtig fået brugt en masse af det papir, som jeg alligevel ikke fik brugt til det, som jeg oprindeligt havde tænkt mig.

Bl.a. købte jeg i starten af mit scrapliv (2005) nogle store blokke med 108 ark fra K&Compagny. Dem er der en masse godt papir i til dette formål.

Hav en god dag

Posted by Picasa

2 kommentarer:

Gitte sagde ...

Det ser spændende ud. Så det skal nok blive et godt kursus.

Rigtig godt nytår til dig og dine.

Linda sagde ...

Det må jeg sige,ja det ser spændende ud, måske man skulle prøve et sådan album:-)