mandag den 18. januar 2010

De brune farver

Jeg er stadig igang med at scanne alle de g amle dias.
Her er jeg nået til 1973.
På besøg hos min mor og far havde pigerne fundet min mors og fars overtøj i gangen og taget det på. Det udgjorde deres udklædning Fastelavns mandag.

Det må have været min mors ynglingshuer for de blev aldrig senere skifet ud.
Her er fra venstre: Susanne 10 år, Helle i midten og Charlotte til højre, begge 6 år.


Ja og så var der også lige den gule farve. Jeg kan se nu, så mange år efter, hvofor jeg indtil for nylig ikke brød mig om gult. Jeg havde vist fået nok af gult.
Men jeg ved jo også, at man ikke kan bruge farverne uden også at bruge lidt gult. Så nu har jeg hele farveskalaen i brug igen.
Billedet er Line der var født i September 1972


Hav en god dag
Hilsen
Birthe
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej mor. Hvor er de gode. jeg kan slet ikke huske at vi har været klædt sådan ud. Jeg er helt vild med hattene og tørklædet som jeg har på. Findes de endnu?? jeg kender jo en der gemmer alt? ;-) kys sus

Anonym sagde ...

ej hvor jeg bare elsker alle disse DIAS billeder! Og hold da op hvor Nicolaj og Maria-Laura ligner deres moedre! :-D
Knus Line

Lillemille sagde ...

Ja jeg skal love for at der der gang i minderne.
Mor