mandag den 19. juli 2010

Doilies en ny trend


Jeg er også sprunget med på bølgen med at lave Doilies. Jeg er fuldstændig grebet af de søde små firkanter.
Jeg så et link på Scrapsisters forum http://retrospection.typepad.com/my_weblog/2010/06/the-embellished-paper-doily-final.html så var jeg solgt.
Det minder lidt om ATC kort, men her skal de 16 planlagte Dolies gerne være afstemt i farver, så de kan monteres sammen. Det er min plan.

Jeg har brugt en Spellbinder som underlag på bundpapir, der er 3" x 3".
Jeg kan blive helt opslugt når først jeg er igang. Samtidig får jeg brugt en masse af de små stykker papir, som altid bliver gemt fordi de er søde og lækre. (jeg hører til dem der absolut gemmer alt der er større end 2x2 cm.)
Desuden er der gang i stempler og forskellige punch, perler og andet hen-gemt pynt.

Hav en god dag.
Birthe
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Susanne Meltesen sagde ...

De er da bare SÅ dejlige... ;o)

Mio sagde ...

Hvor er de fine, kan specielt godt li den første i rækken : )

Hjørdis sagde ...

Herligt at kigge med på dine Doilies, de er vældig lækre ;0)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er de fine

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er de fine

Pia sagde ...

super fine og tror også jeg godt kan blive bidt af den teknik. Du må have en god weekend.
knus Pia