mandag den 15. november 2010

Min Julekarrusel


Da vi var i Berlin fik jeg denne julekarrusel af Christian.
Jeg elsker den form for pynt. Den blev taget frem i lørdags og tændt for første gang.
Anledning var at det var den 13. november, præcis 3 måneder siden jeg fik den gode besked at jeg ikke skulle i nogen form for efterbehandling efter at have fået fjernet min livmoder med en kræftknude.
Nu vil jeg hvert år tage Julekarrusellen frem den 13. november og tænke på denne dag.
Tænk det er kun 3 måneder siden.

Hav en god dag
hilsen
Birthe
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er den smuk og hvilken smuk tradition at have. Jeg vil glæde mig til d. 13 november til næste år og være med til at holde din tradition i live.
Vi ses på torsdag.
Kys Sus

Anonym sagde ...

Den er smuk!! og det er en fantastisk tradition at starte.
Jeg tænker tit på hvor heldig du er, og glæder mig over at livet ikke kun byder på besværligheder!

Glæder mig til i morgen!!

knus

Lisbeth Z

Charlie sagde ...

Tillykke med den gode nyhed og ja det skal da fejres og den lille fine lys karrusel er perfekt til det. Jeg kender godt de nuttede små juleting i denne stil de er mestre i nede i Tyskland. Knus herfra

Maiken sagde ...

Hej Birthe
Sikke en skøn julekarrussel! Ved du hvad den hedder, eller om man kan købe den enten på nettet eller herhjemm?
Knus og kram