lørdag den 25. juni 2011

Min Smash

Så er jeg tilbage. Jeg har ikke fået lavet så meget i Juni da jeg har fået opereret en seneknude ud af mit venstre håndled. Det har betydet: ro og ikke så meget kreativt. Men nu kører jeg igen.!!!!!









Mens vi venter på: At Smash'en kommer hjem" til Love2Scrap, har jeg været igang med at lave min egen mini-smash. Jeg har samlet alt hvad jeg havde liggende af små huskesedler og links til gode sider, visitkort og meget mere. Så det var også en slags oprydning.
Jeg har sat min "skriver" ind i Zutterringen og en lim pen ind i en holder på siden så det hele er med mig næste gang jeg rejser.

Ha en god weekend

Birthe
Posted by Picasa

1 kommentar:

Janne sagde ...

Kommer Smash bøgerne til DK? Jeg har surfet på nettet for at finde dem i nærheden af DK ..... Lyder rigtig godt! De er udsolgt fra K&company .... Vores datter ønsker sig en så brændende, at hun også har lavet sin egen version - men vi stadig gerne have den originale!