onsdag den 14. maj 2008

13 billeder den 13. maj 08

Min morgen starter med, at jeg lige kigger ind i mit scraprum og tænder for min PC. Derefter laver jeg min morgenmad.
Så er det tid til at tjekke de små planter vores drivhus, for at se om der er noget der skal vandes. Dette er mine små salatplanter. I godt vejr tager jeg en Mælkebøtte-runde og nyder hele vores have. Her et Kig ud over markerne.
Min Duftgeranium, der har stået i bagenden af garagen hele vinteren, er allerede igang med at blomstre.
Så er det tid til frokost, her kafrtoffel med purløg fra haven.
Hver mandag kl. 15. går jeg en tur på 1 time med en af vores gode venner. Det var flyttet til tirsdag p.gr. af Pinsen.
Her er de flyveklare mælkebøtter. De er facinerende - godt at de ikke står i min have.
Vi går en runde, ad en sti der fører os forbi dette syn. Køer på marken der lunter afsted hjemad. Det er = SOMMER i Danmark.
Hjemme igen fik jeg lavet dette kort. Det er normalt ikke et jeg ville vise frem. Det tog mig lang tid at lave. Der var mange overvejelser.
Tidtil aftensmad og imens kartoflerne kogte fik jeg tid til at lave en lille tomatsalat. Solen er ved at gå ned og lyser i en "Judas Sølvpenge " der senere på sommeren forvandles til de smukkeste sølvhvide frøstande.
Vores opvaskemaskine er i udu for tiden, så Christian tog opvasken denne aften, inden det var tid til hygge i sofaen med benene oppe og et strikketøj.
Det var mine 13 foto fra den 13. maj.

4 kommentarer:

Stine66 sagde ...

Meget hyggeligt at se med i en hverdag !

Marianne1972 sagde ...

Sikke en dejlig dag du har haft Lillemille. Tak for kigget ind i din dag den 13. maj.

Annika sagde ...

Sikke en dejlig og rolig dag lyder det til - uden stress og jag.

Jeg vil snart fortælle mere om cache på bloggen.

Charlie sagde ...

Tak for kigget og ja - kort er altså nemmere at lave til de muntre anledninger, men du er sluppet godt fra dit.