mandag den 26. maj 2008

26. maj 2008


Se hvad der lå på min plads i morges da jeg stod op. Invitation til at spise ude og en tur i Biffen for at se den nye Indiana Jones film. Christian havde også varet ude kl. 6.00 for at plukke en lille buket. Det plejer at være hvide syrener men dem var der ikke nogen af i år, og naboens blev så kraftigt beskåret sidste år at de ikke mere er i "nåhøjde"


Jeg er så heldig, at jeg deler fødselsdag med kronprins Frederik og har gjort i 40 år. Når vejret ikke lige passer, er det i hvert tilfælde ikke min skyld. Denne dag ligeså. Heldigvis er det dejligt for vores haver at der endelig kom regn. Så kan jeg med god samvittighed hygge mig i mitscrapværelse hele dagen.

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen, håber du må få en god tur i biografen

Stine66 sagde ...

Rigtigt hyggeligt at du viser billeder fra dagen. TAK for det !