fredag den 13. juni 2008

13 billeder den 13. juni 08

Så har det igen været den 13. Jeg har taget mange billeder denne gang og det er som sædvanlig svært at slette dem jeg ikke skal bruge. Det er svært at vælge når der skal tages 13. billeder fra ; men her er de altså fra min almindelige hverdag den 13. juni 2008





Det har været en dejlig dag med solskin fra morgenstunden

Min Orkide der har sat 10 blomster. Jeg er igang med at samle opskrifter til et album med mine allerbedste kager gennem tiden.

Der var mail fra Magnolia stempler så jeg fik bestilt næste månedspakke.

Så var jeg i drivhuset og hente pluk-salat og radiser. I haven var der også små skovjordbær som er lækre i en salat.

Så kom der 1 m.m. regn og jeg gik igang med at lave kort som skal bruges i weekenden.

Afenhyggen bestod af fodbold Italien mod ???. Men jeg fik strikket noget mere på Charlottes bluse.

4 kommentarer:

Annika sagde ...

Sikke en dejlig dag - mon det 13. billed kommer på senere ;)

Bold.. ohh, det var det jeg "bandede" af, under min zapning tidligere vistnok ;)

Anja/M&M sagde ...

Hvor er det nogle dejlige billeder du har taget og sikken en skøn have du har.

Stine66 sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Stine66 sagde ...

HYGGELIGT at se din hverdag !