lørdag den 7. juni 2008

Sølvbryllupskort

Vi skal til Sølvbryllup i morgen så jeg har lavet et lille kort.
Jeg har brugt papir fra Melissa Francis både til bund og til Blomsterne. De er klippet ud af papiret og formet ved at ridse i kanten og folde og bøje, indtil jeg var tilfreds. Så har jeg brugt primablomster, som også er foldet, inden de er påsat. Efterfølgende har jeg limet små halve perler fast inde i knopperne og i blomsterne. Jeg har sat en Grungboard på, som er malet med hvid acrylfarve inden. Tillykke er stemplet og Embosset med sølv.
Jeg havde fået skåret papiret for smalt så jeg synes det passede fint med den lille bort i højre side.

...ikke et øje er tørt, Jeg synes selv det er blevet rigtig "romantiskt".

3 kommentarer:

Pia sagde ...

Hvor er det et super sødt og romantisk kort, skønne duchede farver

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er det bare et lækkert kort! Super flot og romantisk!

Charlie sagde ...

Et superlækkert og meget romantisk kort du der har lavet. FLOT FLOT og en helt ny måde at bruge blomster på. Og PS - HS er bare en forkortelse når jeg er for doven til at skrive Hänglar og Stänglar.