lørdag den 13. september 2008

Min jo-jo quilt

Jeg er nu tilbage efter en dejlig uge på den græske ø Kefalonia. Puh ha det var næsten for varmt for mig. Det var en dejlig ø med meget at se. Dejlig badestrand og ingen problemer for mig med
at komme i vandet. Så hjemme igen er temperaturen da så man kan lave noget.




Her ligger stoffet skåret i strimler til at lave den afsluttende kant på min Røde JOJO Quilt. Jeg begyndte på den i efteråret inden jeg skulle til New Zealand i 2006. Jeg fik lavet en hel del blokke derovre. Det var nemt at rejse rundt med og hyggeligt at sidde med om aftenen.
Men nu er det ved slutningen og quilten skulle gerne være færdig til udstilling i efteråret i Roskilde. Jeg tror jeg når det.

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Super lækkert tæppe.

Annette sagde ...

I don't know what this says but I did see the word New Zealand! My mom is from there and I have been there twice, many years ago. It is absolutely beautiful!