mandag den 1. september 2008

Tivolitur




Så har Line med familie været en smut hjemme i Danmark. De nåede en Tivolitur som Ellie meget gerne ville have scrappet så hun kunne få Lo'erne med hjem. Det så sådan ud undervejs. Der blev tilføjet nogle blomster, brads, tags m.m. Men det fik jeg ikke taget billeder af.

Jeg har brugt noget af det første papir jeg fik fingre i dengang for længe siden da jeg lige var begyndt at scrappe. Desuden har jeg brugt mit nye "Chokolate"alfabet fra QK, som jeg er så heldig at eje.

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flotte Tivoli LOer. Oser af hygge.

Pia sagde ...

Ser ud til at det var en dejlig tur og hvor har du været flittig med symaskinen

Stine66 sagde ...

Århh det papir kan jeg godt huske, det er bare for FEDT.
Dejligt at du bruger det og det passer rigtigt godt til Tivoli !

Margit sagde ...

Sikken et par fine LOer fra Tivoli. Jeg synes at farverne er med til at give den der hyggestemning, man netop finder derinde.
Knus