tirsdag den 14. oktober 2008

2 tæpper færdige

Så blev jeg endelig færdig med de 2 tæpper som skal med på udstilling i november, så nu kan jeg begynde at tænke på andre ting igen.



Da jeg ledte efter bagsidestof, faldt jeg over disse blokke som manglede en midte. Det blev en helt hvid midte med forskellige print. Der er 30 blokke. Det er næste store projekt der skal være færdigt.

Jeg har ikke bestemt noget tidspunkt for hvornår det skal blive færdigt. Det kommer an på hvad der ellers dukker op af sjove projekter.

4 kommentarer:

Pia sagde ...

Wow hvor er det 2 smukke tæpper og sikke et kæmpe arbejde

Margit sagde ...

Det er da to fantastiske tæpper. Jeg kan godt forstå, at det har taget lang tid.
Der ligger en award til dig på min blog... :-)

Charlie sagde ...

Jeg er dybt imponeret - men mor syede patchwork, så jeg ved hvor meget arbejde der ligger bag. FLOTTE FLOTTE tæpper.

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle lækre tæpper du laver. Jeg er helt vild med det med de runde cirkler. Det måtte godt bo hjemme hos mig ; )