torsdag den 16. oktober 2008

Vand i haven

Så er det endelig lykkedes at få vand i haven.
Jeg har i mange år ønsket at få noget vadt der skulle plaske lige så stille og nu er det sket.
Vi var ude at finde en natursten og fik lavet hul i .

Her er stenen hentet hjem.

Arbejde med at få lavet hul til balje og arrangeret det hele .

Så er der klar til at prøve.

Ja det virker.
Så nu er jeg glad. Jeg nyder den stille rislen som som lyder nede i hjørnet.
Så nu er den klar. Nu mangler bare at få lagt sten udenom.

3 kommentarer:

Stine66 sagde ...

Nej hvor dejligt, kan lige forestille mig at sidde og høre det samtidig med at man sidder og læser.......

Charlie sagde ...

Til lykke med din lille rislende kilde - det ser fint ud.

Margit sagde ...

Hvor kan du sagtens.... Det har jeg også ønsket mig længe... (og gør det stadig ;-))
Til lykke med det.