fredag den 22. oktober 2010

Nu kommer der en blå



Jeg er godt i gang med at lave en blå quilt på samme måde som den røde der blev færdig i 2008.
Det tager jo altid lang tid fordi jeg synes det hyggelige er at få lavet en top, ikke alt det med montering. Men når jeg skal igang med selve quiltningen så er der råhygge igen. Jeg håber at denne bliver færdig inden udgangen af 2011.
Nu må vi se.

Den færdige quilt fra udstillingen sammen med Rosquilterne i Roskilde Museum 2008.

Hav en god weekend.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ej er du allerede færdig med at lave alle de blå, Jeg er ikke engang kommet vidre med mine lilla. Nå jeg må heller se at komme igang igen.
Kys og tak for igår.
Sus

Charlie sagde ...

Lækre hæklerier længere nede og nu dette SKØNNE quilt - ER der overhovedet noget du ikke ka' søde Birdie?? =0) Glæder mig til at se det blå færdigt næste år.