tirsdag den 19. oktober 2010

Så hækler jeg igen




I lørdags var jeg med vores Patchworkgruppe Rosquilterne på tur ud i det blå. Vi besøgte Rungstedlund Karen Blixens hus nu Museeum. Bagefter spiste vi frokost på Bistrup kro. Bi sluttede af med et besøg i "Paradiset" en stor Patchworkbutik i Slangerup. Der var også strik og brugskunst. Jeg faldt over et meget lækkert garn som jeg absolut måtte have med hjem.
Der er nu ved at forvandle sig til dette halstørklæde. Mønster er fra Hendes Verden. Jeg søgte på hæklet blondetørklæde.

Hav en god uge.
hilsen
Birthe
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Liselotte sagde ...

det ser rigtigt godt ud - og du er kommet langt - fik du ikke en opskrift - eller er det den samme?

Anonym sagde ...

Ih altså, hvor jeg glæder mig til at "se" det med mine fingere.. Glæder mig til torsdag.
Kys Sus