torsdag den 4. december 2008

4. december 2008

 
 
&nbs; Morgen med smuk udsigt. Det er dejligt at komme om til. Især når manden har været igang tidligere og sørget for at der er skovlet sne. Jeg kan høre på bilerne, der kører udenfor, at det stadig er frost. Dagens pakke indeholdt sødt TIlda papir og lækre kort med bånd. Efter en tur i syrummet fandt jeg en UFO. (U'Færdigt objekt/projekt.) Den må bare gøres færdig i dag. Jeg lover der kommer billede i morgen.
Der var andre prokekter. Nu må vi se.....
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Margit sagde ...

Flot vinterbillede. Så meget sne har vi ikke fået.(ØV)
Lækker kalenderpakke... glæder mig til at se dit projekt færdigt i morgen... ;-)
Nyd resten af dagen.

Charlie sagde ...

UFO'er - uha sådan nogle flyver der konstant rundt her hjemme - men din ser ud til ikke at mangle så meget. Jeg har UFO'er fra jeg broderede og fra jeg syede, så mit scrap bliver ALDRIG til UFO - de hedder nemlig WIP'er - Work in Progress - det lyder lissom bedre ikke - selvom resultatet er det samme. =0)

Mutte sagde ...

Jeg glæder mig til at se dine UFO'er færdige, (mon ikke de bliver til engle)