mandag den 25. februar 2008

Patchwork - Blokbytte.

Som jeg tidligere har omtalt var det i 2002 jeg deltog i en amerikansk swap. Det gik ud på at jeg sendte ca 215 færdigsyede blokke til en dame i USA. Hun sørgede for, sammen med nogle hjælpere, at bytte alle de blokke der var ankommet, og så fik jeg efter ca. en måned de 215 forskellige blokke retur. Jeg var meget spændt på at modtage min pakke. Jeg kunne jo følge med på internettet hvordan det hele var forløbet.
Det var meget forskellige blokke jeg fik. De fleste var fra USA mend er var også fra: Brasilien, Canada, Alaska, og Europa.
Det var utroligt spændende at sidde med alle de forskellige små blokke og tænke på at en person et andet sted i verden havde siddet på samme tid som mig og syet.
Her viser jeg et nærbillede af nogle af blokkene. Den færdige quilt blev udstillet på træf ved Dansk Patchwork Forenings Træf det følgende efterår.


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det bare et fantastisk tæppe, Birthe!

Lisbeth Z

Pia sagde ...

Hej Birthe,

Du er blevet tagged. Se mere på min blog:-).

Knus Pia