fredag den 22. februar 2008

Hygge på en torsdag


Så blev jeg endelig færdig med dette LO. Det har været længe undervejs. Jeg var ikke helt tilfredsmed farverne. Det var for laksefarvet. Det fik jeg ændret ved at sætte det prikkede papir ind. Billedet er et af de sjældne hvor jer er omgivet af alle 4 piger samt min mor. Det er taget ved Susannes 30 års fødselsdag som hun holdt i Roskilde i 1994.

ATC- kort en ny dille.
Jeg er ikke helt med på alle regler, men nu er jeg da kommet igang. Jeg fik lavet disse kort i går. Jeg synes det lyder spændende at kunen bytte med andre og se hvad der kommer ud af det.


Tidligere har jeg byttet Patchwork-blokke og det kom der et slumretæppe ud af. Jeg må se om jeg kan finde et billede af det senere.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Stine66 sagde ...

Jubiii - så vil jeg meget gerne bytte nogen ATC kort med dig. Knuz fra Stine