mandag den 18. februar 2008

Se her

Hjemme igen efter en rigtig dejlig Scrappedag med masser af Tøzesnak og hygge.

Så se lige her hvad jeg fik lavet. Det er et meget gammelt foto (mig i midten) taget en juleaften for længe, længe siden. Det var dengang jeg underviste i porcelænsmaling. Det ses i baggrunden.

Det stribede papir jeg har brugt er fra Signe Nagly og det rosa er hjembragt fra New Zealand. Overskriften er Vixen. De sorte og hvide blomster er tegnet efter en skabelon og siden håndklippet.



9 kommentarer:

Charlie sagde ...

Beklager - når du kan håndklippe så flot, så kan vi ikke længere være venner... LOL.

Jeg kan da bare ikke KLARE at du er så dygtig til noget jeg finder SÅ svært - men fordi jeg er et pænt menneske - så er du hermed tilgivet.... Knuz og til lykke med bloggen...

Jette W sagde ...

Håndklippet det er rigtig flot.
Lo er meget flot.

Else-DK sagde ...

Fabulaus - eller hva ! Fantastisk flot er det i al fald.
Du er bare så god til at sætte farver og mønstre sammen og det ligner altid "en million".
Pøj-Pøj med bloggen, glæder mig at deltage fremover.

Pia sagde ...

Tillykke med bloggen, glæder mig til at følge med i din kreativ udfoldelse. Et flot lo med super brug af papirer

Mutte sagde ...

Velkommen i blogland, glæder mig til at følge med i dit kreative liv

Conny sagde ...

Det er meget flot det du laver Og det glæder det mig, at du er årgang 45. jeg er selv en årgang 41der er ikke gange af de årgang der blogger, det syn.

Genie sagde ...

Tillykke med din blog, jeg glæde mig til at følge den

Stine66 sagde ...

Nysseligt og jeg så den blive lavet.

troll13 sagde ...

Wow nogle flotte håndklippede blomster og lækkert LO :o)
Tillykke med bloggen.