tirsdag den 2. december 2008

2 december 2008

  Dagens kalender havde denne skønne "Hawai"krans fra Stine. Ha Ha men I skal ikke forvente at se mig iført bastskørt. Jeg kan nemlig bruge de dejlige kulørte blomster til mine NZ LO'er. Ellers var der materialer til et LO Papir bånd og brads fra VIP-perne;
Sådan en regnvejrsdag kan bruges til at bage i så nu har jeg 750 g. vaniliekransedejg i køleskabet. Så må jeg til at finde min Kødhakker frem og igang med bagningen. Jeg elsker duften af vanilje.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Mutte sagde ...

uhmm! mine tænder løber i vand. God fornøjelse med at bage. Dejligt at du også decemberblogger

Margit sagde ...

Uhmmmm... hvor jeg kan dufte dit værk helt hjem hos mig =0)...
Hav en god 3. december...

Charlie sagde ...

Hej og velkommen i decemberblog"klubben" jeg må lige få lagt dig i linklisten, (så er det lidt hurtigere at nå raden rundt). HYGGELIGT med pakker og småkager - ØV her sidder jeg på jobbet 1 time endnu.