lørdag den 6. december 2008

6. december 2008

 

 

Jeg er helt overvældet. Denne smukke hånddrejede træskål var i min gave i dag. Det er Stines far der selv har lavet den. Der fulgte et meget flot opskriftkort på vaniljekranse med. Så nu må jeg i gang igen med de vaniljekranse. Skumstemplerne var fra Vip-perne.
Den lille "nisse-ranke var, hvad jeg yderligere fandt. Der ligge desuden 6 små nisser mere, der også gerne vil på snor.
Jeg var med Helle i Planteriget i Greve i dag. Der var en meget spændende kunstudstilling. Men det var nu mest alle de dejlige juleting og planter vi gik omkring og nød synet af. Jeg elsker at komme på sådanne "plantesteder". Det er bl.a. derfor at det blev lidt sent med dagens indlæg.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Margit sagde ...

Sikke søde nisser... ligner også noget patchwork-agtigt!? Og lækker skål!!! Ren forkælelse...
God weekend :-)

Mutte sagde ...

Dejlige gaver du har fået, jeg har lidt kik på de nisser, er det stof???

Pia sagde ...

Søde nisser og sikke fine og søde gaver du modtager i pakkekalenderen. Rigtig god søndag til dig.

Charlie sagde ...

Sikke nogle flotte pakker - og hvor ER de nisser yndige (SUK) sådan noget kommer der altså ikke liiige ud af mine hænder er jeg bange for. Min mor kunne det med patchwork osv. men det har sprunget en generation over.