onsdag den 31. december 2008

sidste dag i 2008




Jeg vil også lige vise hvad jeg er i gang med. Øverst et dejligt sjal i det blødeste mohair. Det tager meget lang tid at lave, selvom jeg har fået en rigtig dejlig ny hæklenål. Sokkerne er færdige, så af resten af garnet strikker jeg et par "pulsvarmere". Garnet er Regia, som nogle måske husker fra før i tiden. Det er designet af Kaffe Fassett, der også er kendt i Patchworkverdenen. Det bliver spændende at se hvordan de kommer til at se ud.
Så vil jeg ønske alle, der kigger forbi et rigtigt godt nytår og på gensyn i 2009.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Mutte sagde ...

Det ser rigtig lækkert ud, både sjal og sokker.
Jeg vil også lige ønske dig og dine et rigtigt godt Nytår. Tak for det gamle år, det har været hyggeligt at følge med på din blog i år. På gensyn i 2009

Anonym sagde ...

Hej
Jeg sidder med en klump i halsen !
det er så godt gået ! ! !
jeg er selv far til to usandsynlige dejlige børn !
en dreng og en pige
jeg er den der sørger for at være
i focus det meste tiden !!!!!!!!
Jeg er bestemt glad for vores / mine børn !!!!!!
men det er svært når moren er så
focuseret og intet er ok uden hende ! ! ! ! !
ligeberetigelse hø hø