onsdag den 24. december 2008

24. december 2008



Så blev spændingen endelig udløst. Det var Pernelle, der skulle sørge for min 24. dec. gave fra VIP-perne. Hun have fundet noget meget yndigt Karen Foster papir. Det er meget smukt.
Den dejlige store pakke som stod tilbage i kurven fra Stine indeholdt en pakke lækkert Halloween papir "Haunted". Det passer perfekt til de dejlige chipboards jeg fik i går. Så nu kan jeg rigtig komme igang med at lave Halloween LO'er.
Tusinde tak til Stine for den dejlige kalender med alle de dejlige ting.
Tak til Pernelle og I fandre i Vip-pigegruppen for de dejlige gaver jeg har modtaget i løbet af december.
Jeg vil også takke alle der har lagt en kommentar her på bloggen i løbet af hele måneden.
Glædelig jul til alle.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hej du og GLÆDELIG jul fra mig til dig. Håber I har haft og får nogle hyggelige juledage. Jeg GLÆDER mig til for første gang i ÅREVIS at have fri mellem JUL og Nytår. Så kan jeg lege med mine julegaver... =0)

Charlotte Ravn sagde ...

Så fik jeg endlig tid til en blogrundfart! Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig og din familie, glæder mig til at følge med på din blog i det nye år!