torsdag den 4. december 2008

3 december 2008

 
 
 
style='clear:both; text-align:LEFT'>Posted by Picasa
Kaos dag. Den 3. dec. startede virkelig dejligt. Der var en meget lækker blog 8"x8" fra Cosmo Cricket i kalenderaven fra Stine. Den glæder jeg mig til at bruge.
Så Helle ringede og spurgte om jeg kunne køre hende til Roskilde og hente Nikolaj i børnehaven. Han var faldet og havde fået en flænge i hovedet. Han skulle på skadestuen og syes.
Det virkede nu ikke så slemt alligevel da vi endelig fik hentet ham. Så vi tog til deres egen læge. Jeg bliver altid så berørt når det sker noget. Tro mig det ændres ikke med tiden, selv om man er blevet ældre og det nu er børnebørnene det sker for. Endelig tilbage og igang med vaniljekransene. Øv Øv de flød ud. De ligner ikke dem min mor bagte for år tilbage. Der var nok for meget smør i....eller også var der noget andet galt hvem ved. Jeg overvejer nu at lave en ny portion.

7 kommentarer:

Margit sagde ...

MUMS... hvor ser det lækkert ud!!!
Både vaniljekranse og scrappapir... men hvad er det med den lille mand..?? Han ser skadet ud!!??
God 4. december

Stine66 sagde ...

Jeg har en kanon opskrift, kom og hent en klat jeg lavede nemlig dej igår, så kan du prøve mine inden du bager igen..

Stine66 sagde ...

Nicolaj ser da fin ud, godt det ikke var slemt !

Charlotte Ravn sagde ...

Ih sikke en lækker pakkekalender du får, den juleserie fra Cosmo er bare så flot.
Stakkels lille mand. Jeg kan godt forstå, at du bliver helt dårlig, når der sker noget med børnebørnene.Er det ikke sådan, at man næsten elsker dem endnu højere, end sine egne børn? Sådan har min mor det vist med sit eneste barnebarn ;)
Jeg er sikker på, at vaniliekransene smager perfekt uhm.

Pia sagde ...

Hvor er du flittig med juleforberedelser, jeg synes de ser rigtig lækre ud de vaniljekranse. Du må have en rigtig god dag.

Charlie sagde ...

God bedring med den sårede kriger. Dine vaniljekranse har nok bare haft det for varmt. Jeg bruger min oldemors opskrift og hvis jeg ikke knalder pladen med rå kager i køleskab mens der er en i ovnen flyder de også ud. Jeg kan anbefale denne "samlebånds-produktion" 1 på køl, 1 i ovn og 1 plade udenfor for at køle af - sådan gør vi altid.

Mutte sagde ...

Sådan endte min vaniliekranse også for nogle år siden, jeg kom frem til at grunden var for meget fedtstof. Men smagen fejlede ikke noget. Håber at Nikolai hurtigt kommer sig over forskrækkelsen.