mandag den 14. juli 2008

13. juli her hos mig..

Her hos os er vi i gang med at ordne vores "solgård". Det er sådan en forsænket terrasse. Fliserne hælder ind imod huset, så derfor skal de lægges om. Samtidig kan de blive vendt, så der kommer en pænere side opad. Det er et stort arbejde for hver flise( sten) skal op, renses, flyttes og stables. Men Christian vil lave det hele selv, så det er hans sommerprojekt. Fliserne fortsætter hele vejen rundt om huset, så næste gang det bliver den 13. skal jeg vise hvordan det hele skrider frem.
Det hele startede i sidste uge hvor det blev renset i yderkanterne.



Jeg fik ordnet og klippet i mine roser, og selvfølgelig måtte jeg have nogle af dem med ind.
Bagefter fik jeg lavet 3 ATC-kort.
Vores høstanemoner er allerede i fuldt flor. Det ser flot ud med et helt blomsterhav lige uden for døren.
I en lille oprydning fald jeg over dette flotte brodergarn. Det kan godt bruges til nogle LO til tags m.m.
tid til lidt aftensmad og selvfølgelig kirsebær til dessert.
Jeg fik først startet med at tage billeder kl. 2. så det blev ikke helt til 13 billeder.
Men det var min dag.

2 kommentarer:

Marianne1972 sagde ...

Tak for kigget på din 13. juli. Skidt pyt da med at der mangler et par billeder :o) de er rigtig skønne de som er der.

Charlie sagde ...

Tak for kigget - STORT arbejde dins søde mand har kastet sig ud i. Dit broderegarn ligner en helt fin lille buket roser når den er fotograferet sådan. Tak for dit besøg hos mig, blomsten Mie har brugt er fra startsættet hun har fået fra USA med den lilla QK tang og Blossom alfabetet - der var også nogle tags og blomster med - har ikke set det herhjemme, her er der et tagsæt sammen med den lilla tang.