søndag den 20. juli 2008

Lille kort og Æbleskiver

Jeg havde lavet dette lille kort til Rikke nu da hun siger farvel. Jeg glæder mig dog over at vi stadig ses til en gang scrap ind imellem. Den Lyseblå sløjfe trækker et lille kort ud med en hilsen. Ideen er hentet på Hero art.

Senere samme dag ringede Helle og spurgte mig om jeg ville med dem på Malerklemmen. (Det er det lokale" hæng ud sted")


vi var 6 så der blev bestildt 18 æbleskiver og det tog ikke ret lang tid før de var forsvundet. Hvad er bedre på sådan en regnfuld "sommerferielørdag" end en gang varm kakao, the eller kaffe og så disse lækre Æbleskiver.

2 kommentarer:

Anja/M&M sagde ...

Smadder sødt kort du har lavet til Rikke. Det ser godt ud med cowboybukse-stoffet der er syet fast.
1000 tak for awarden :-)

Mange hilsner
Anja

Lone sagde ...

1000 tak for awarden, er meget stolt af at du har tænkt på mig. Uhmm malerklemmen er osse en af mine yndlingssteder. Specielt når det drejer sig om æbleskiver og te......uhmmm. En lille gåtur til Mosehuset efterfølgende, er osse rigtig hyggeligt.....