fredag den 11. juli 2008

Nye kort.

I går fik jeg lige lavet et kort inden jeg skulle ud af døren. Det skulle gå lidt quick't så det blev til dette. Jeg fik afprøvet mine nye clear stamps.

Kortet et liftet fra Hero-art.
Der et yderligere en Personlig hilsen på bagsiden af den blå tag.
I dag har jeg hygget mig med at lave et kort efter en skitse jeg så på denne blog:http://www.danielleflanders.blogspot.com/
Det har virkelig været hyggeligt at sidde og fedte med en masse smånips, og så kom mit nye stempel i brug igen. Jeg kan slet ikke stå for denne lille fugl. Takket være Pia kunne jeg få fingre i det.


3 kommentarer:

Pia sagde ...

Hvor er de søde de kort og så fandt du en længe savnet, sød fugl.

Anonym sagde ...

hej mor er det kortet til lærke,det er ihvertfald sødt. kys fra sus

Anja/M&M sagde ...

Søde kort du har lavet - og ja, den fugl er simpelthen så god til kort.
Mange hilsner
Anja