fredag den 4. juli 2008

Øv Øv Scrapshop lukker

Ja der har været stille et par dage. Det er fordi jeg næsten er gået i coma over at Scrapshop lukker. Men jeg må se at komme igang igen..........og heldigvis er der andet der kan fylde min dag.

Så har vi haft travlt med at passe børn og Christian er gået igang med at omlægge fliserne i vores
Solgård. Det var der hjælp til.
Vores dejlige kirsebærtræ er fyldt med de skønne kirsebær, og alle der kommer forbi tager del i den lille fornøjelse.
Da jeg var barn havde jeg en legekammerat i hvis have, der stod det mest vidunderlige kirsebærtræ. Der blev brugt mange timer oppe i træet, medens vi åd os en mavepine til.
Af resten af garnet som var tilovers fra Charlottes bluse er jeg igang med et halstørklæde. Det er synd for det lækre garn at det ikke bliver helt brugt op. Spændende at se hvor langt det kan blive.

Så helt i stå er jeg da ikke.
Så nu vil jeg gå igang med de næste LO til min månedskalender.

4 kommentarer:

Pia sagde ...

Lækre ting og sager, bliver til et flot halstørklæde og sikke lækre kirsebær du har i din have.
Ja sikke en kedelig meddelelse Rikke kom med.

Anja/M&M sagde ...

Det ser godt nok hyggeligt ud!
Hvor er I heldige med sådan et kirsebærtræ - jeg har lige givet 45 kr. for en lille pose fuld hos grønthandleren...

Godt at du er lidt igang igen, men det var da godt nok også en trist nyhed Rikke der kom med.

Pia sagde ...

Fuglen stammer fra et clearstamps sæt, købt hos scrap-is-fun i frederikssund. Jeg er også vild med det stempel som også er sødt at bruge på kort

Charlie sagde ...

Ja vi var mange der liiige tabte underkæben og er kede af det. LÆKKER kalenderside igen, kirsebær, sig ikke ordet, min søde mand kan stadig i en moden alder spise sig en mavepine til i dem. tihi. DT så jeg du spurgte om - de gange jeg støder på det er det fordi folk er med i et eller andet Design Team f.eks. hos Magnolia eller en anden leverandør eller butik.